Outlander 400 je jedničkou ve své kategorii - co do výkonu, provedení i kvality. Tato dvousedadlová varianta Outlandera 400 má stupňovitě zvýšené sedadlo spolujezdce, které umožňuje pasažérovi dokonalý výhled, zadní opěrky a držáky na ruce navíc činí jízdu mnohem bezpečnější a pohodlnější. Díky futuristickému systému CRS lze sedadlo spolujezdce velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Kromě toho tento model disponuje všemi vlastnostmi základního modelu. Kapalinou chlazený motor Rotax s obsahem 400 ccm, nezávislé torzní vlečené zavěšení zadních kol TTI™, systém optimalizace tažné síly Visco-Lok a revoluční technologie ochranného rámu SST, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Téměř za jakýchkoli podmínek se můžete spolehnout na perfektní citlivost a ovladatelnost stroje. Když navrch přidáte ještě multifunkční displej, zdokonalené brzdové kotouče umístěné uvnitř konstrukce a další vybavení, zjistíte, že Outlander 400 nemá konkurenta! Mazínem ATV byl OUTLANDER 400 vyhlášen čtyřkolkou roku 2003. OUTLANDER MAX 400 H.O. | Motor | Rotax | Výška | 1143 mm | Zdvih.objem motoru | 400 cm³ | Délka | 2387 mm | Typ / počet válců | 4-takt / 1 | Šířka | 1168 mm | Počet ventilů / svíček | 4/1 | Rozvor kol | 1447 mm | Točivý moment | 32 Nm @ 5500 ot/min. | Přední pneu | 25x8x12 in. | Vrtání/zdvih | 91/61,5 mm | Zadní pneu | 25x10x12 in. | Chlazení | kapalinou | Výška od země | 236 mm | Karburátor | Mikuni BSR 33 | Výška sedadla | 889 mm | Převodovka | CVT systém se subtransmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpětný chod a parkovací poloha. | Objem paliv. nádrže | 16 l | Nosnost předního nosiče | 45 kg | Nosnost zadního nosiče | 90 kg | Uzavíratelná schránka | 20 l | Pohon | volitelný 2x4/4x4, Visco-Lok přední diferenciál | Provozní hmotnost | 298 kg | Brzdy | kotoučové, hydraulické 2 vpředu, 1 vzadu | Tažná síla | 500 kg | Zdvih přední nápravy | 178 mm | Osvětlení/světla | 2 přední (35W), 1 zadní a brzdové | Zdvih zadní nápravy | 203,2 mm | Výbava | rychloměr, odometr, DESS zabezpečení |
|