Jednoválcový, kapalinou chlazený motor Rotax s obsahem 500 ccm se díky technologii H.O. (High Output) vyznačuje vynikajícím výkonem a vytrvalostí, činící jej nejsilnějším motorem v této třídě. Technologie přímého vstřikování paliva EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.
Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a duálním režimem, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Pozadu nezaostává ani v technologii – má vynikající systém ultralehkého předního zavěšení MacPherson, zajišťujícím hladkou a pohodlnou jízdu, a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které je zárukou snadné absorpce nárazů a eliminace opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.
Revoluční technologie odolného a neskutečně lehkého ochranného rámu SST s nízko posazeným těžištěm, 25-palcové radiální pneumatiky Othsu H-track, dodávající stroji skvělou trakci, nová litá hliníková kola pro nižší neodpruženou hmotnost a snazší ovládání, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Téměř za jakýchkoli podmínek se můžete spolehnout na perfektní citlivost a ovladatelnost stroje.
Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované zvýšené sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Unikátní systém CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy, takže pozice jezdců je skvěle vyvážená a stabilní i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlander je s novou agresivní maskou pro lepší proudění vzduchu do chladiče, elegantně tvarovaným zadním světlem, ocelovými ráfky či aerodynamickými řídítky s vroubkovaným povrchem vždy středem pozornosti. A jestli vám ani tohle nestačí, přidejte navrch ještě praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou a spoustu dalšího skvělého vybavení. Pro více informací zmáčkněte plynovou páčku...
XT = Nejlepší rozšířená výbava na trhu
· Posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a duálním režimem
· Přední diferenciál Visco-Lok QE 4x4
· Nové 650-wattové magneto
· BRP XL 3000 naviják od firmy Warn s ovladačem navíjení, kladkovou průvlačnicí a přihrádkou na ovladač pod předním krytem
· Lité hliníkové ráfky & agresivní radiální pneu Carlisle ACT
· Pevnostěnný přední a zadní nárazník s novým designem
· Ochranné kryty rukou