vělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového Rotaxu o obsahu 800 ccm, jednoznačně nejvýkonnějšího a nejobjemnějšího motoru, jaký kdy byl sériově montován do čtyřkolek, a pochopíte, co znamená slovo síla. Jako vždy můžete těšit na další úžasnou výbavu: vynikající systém předního zavěšení v podobě dvojitých A-ramen a zadního zavěšení TTI, automatická převodovka s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, přední diferenciál Visco-Lok, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. Uvidíte, že SST rám je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. Stačí nasednout, zbytek nechte na něm - Outlander vás doveze třeba na konec světa! OUTLANDER 800 H.O. EFI | Motor | Rotax | Výška | 1143 mm | Zdvih.objem motoru | 800 cm³ | Délka | 2184 mm | Typ / počet válců | 4-takt / 2 | Šířka | 1168 mm | Počet ventilů / svíček | 4/1 | Rozvor kol | 1295 mm | Točivý moment | 73 Nm @ 5500 ot/min. | Přední pneu | 26x8x12 in. | Vrtání/zdvih | 91/62 mm | Zadní pneu | 26x10x12 in. | Chlazení | kapalinou | Výška od země | 236 mm | Karburátor | 2 Siemens VDO injectors | Výška sedadla | 877 mm | Převodovka | CVT systém se subtransmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpětný chod a parkovací poloha. | Objem paliv. nádrže | 20 l | Nosnost předního nosiče | 45 kg | Nosnost zadního nosiče | 90 kg | Uzavíratelná schránka | 20 l | Pohon | volitelný 2x4/4x4, Visco-Lok přední diferenciál | Provozní hmotnost | 290 kg | Brzdy | kotoučové, hydraulické 2 vpředu, 1 vzadu | Tažná síla | 590 kg | Zdvih přední nápravy | 203 mm | Osvětlení/světla | 2 přední (35W), 1 zadní a brzdové | Zdvih zadní nápravy | 228,6 mm | Výbava | rychloměr, tachometr, odometr, DESS zabezpečení |
|