Převody Gladiatora X8 V-twin EFI pohání moderní, vodou chlazený dvouválcový motor. Plnění motoru zajišťuje vstřikovací systém (EFI) od firmy Delphi, díky kterému motor dosahuje vysokému výkonu 63HP (offroad verze) a zejména vysokému kroutícímu momentu 72Nm, který je optimálně rozvržen v celém spektru otáček, avšak s důrazem na vysokou hodnotu již při nízkých otáčkách motoru. Motor disponuje čtyřtaktní a čtyřventilovou SOHC technologií na každý válec. Svůj výkon přenáší kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s funckí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.
Gladiator X8 ELKA Edition je kompletně odpružen pomocí mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen (verze Deluxe z kovaného duralu) a špičkových kanadských tlumičů ELKA Stage 1.
Špičkové kanadské tlumiče ELKA Stage 1:
- zpracování na zakázku dle typu a užití ATV
- jednoduché nastavení dle způsobu jízdy a parametrů jezdce
- výrazně zlepšují jízdní vlastnosti a ovladatelnost ATV
- velmi snadné naladění díky stavitelnému předpětí pružin
- perfektní volba pro všechny, kdo chtějí špičkovou kvalitu za rozumnou cenu bez složitého nastavování
- stejně kvalitní a pečlivé řemeslné zpracování jako nejvyšší řady tlumičů ELKA
- vhodné pro běžné použití, pracovní nasazení, trial, rekreační cross country apod.
- věrné sloganu ELKA „Ride Hard. Ride Fast. Ride ELKA.“
Odolné 14-ti palcové šestiplátnové pneu CST Abuzz jsou navrženy pro ideální off road trakci. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z vysoce pružného polyethylenu. Pružnost těchto panelů a výměnné lemy zajišťují vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a velmi snadnou opravitelnost. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je černá, modrá, červená, oranžová, bílá, stříbrná a listnatá ("maskovací" folie) varianta.
Gladiator X8 EFI má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Atraktivní LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.
Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Parkovací brzda je integrována přímo do převodovky. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.
Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.
**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.
Základní cena X8 ELKA Edition obsahuje 14" alu kola, šestiplátnové pneumatiky, silný naviják Rock 3000 lbs, homologované tažné zařízení, blastry na řidítka, špičkové kanadské tlumiče ELKA Stage 1
Verze Deluxe obsahuje navíc kovaná duralová ramena a duralové kryty ramen!
Za příplatek 10.000,- vč DPH je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a zateplené rukávy na řidítka!
219.990,- - standard verze
229.990,- - deluxe verze
paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy